106 yıllık gurur

Türk tarihinin en şanlı destanlarından biri olan 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’nün 106. yılı nedeniyle Torbalı Kaymakamlığı tarafından tören düzenlendi. Torbalı Şehitlik Anıtı’nda düzenlenen törende İlçe Kaymakamı Ercan Öter ve Belediye Başkanvekili Mithat Tekin anıta şelenk bıraktı. Siyasi parti temsilcileri, sivil toplum örgütü temsilcileri ve çok sayıda vatandaşın katıldığı tören oldukça coşkulu geçti. Törenin ardından katılımcılar Şehitlik Anıtı’na karanfil bırakarak şehitlerimizi andılar.










