Reklam
Gazete Torbalı

Vali Elban, huzurevini ziyaret etti

Vali Elban, huzurevini ziyaret etti

İzmir Valisi Dr.Süleyman Elban, bayramın 1.günü Torbalı’ya geldi. Huzurevini ziyaret eden Vali Elban’a İlçe Kaymakamı Adem Çelik de eşlik etti. Burada kalmakta olan ulu çınarlarla tek tek ilgilenen Vali Elban yayınladığı mesajda, “Bayramların en kıymetli yanı gönüllere dokunmak, hatırlanmak isteyen yürekleri unutmamaktır. Kurban Bayramı’nın 1.günü kapsamında Torbalı Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezimizi ziyaret ederek kıymetli büyüklerimizle bir araya geldik. Hayat tecrübeleriyle bizlere yol gösteren çınarlarımızla aynı sofrayı ve aynı muhabbeti paylaşmanın huzurunu yaşadık” ifadelerini kullandı.

Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ