Reklam
Gazete Torbalı

O sürücüden açıklama geldi

O sürücüden açıklama geldi

Önceki gün trafik uygulamasına takılan ve 2.45 promil alkollü olduğu tespit edilen belediye şoförü Ö.A. yaşanan olay sonrası bir açıklama yaptı.

Ö.A. yaptığı açıklamada, “Önceki gün yaşanan olayda taziye birimi aracı ile cenaze dönüşü 35 BLY 557 plakalı araçla trafik kontrol noktasında durduruldum. Aracın Mayıs ayında vizeden men yediğini Mayıs’tan bu zamana kadar trafikte sigortasız-vizesiz menli dolaştığını söyleyip, trafikte olduğu için aracı bağladılar. Alkolle araç bağlanma söz konusu değildir.  Mesai saati dışında alkol kullanmış olabilirim, hepimiz yapabiliriz, mesai saati dışı sonuçta. Geç vakit cenazeye gönderen sorumlulara sesleniyorum o, saatte cenazeye araç çıkartacağınıza sabah gönderin, herkesin ailesi yuvası, çoluğu çocuğu vardır. Bu konuda benden kaynaklı bir şey yoktur, bütün sorumluluk hata kusur belediyeye aittir. Belediye haklı gibi personellere suç atmayı bırakıp önce kendileri yaptıkları pisliği ayıklasınlar” ifadelerini kullandı.

Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ